2016年8月6日 星期六

年青的力量!!

工作得很倦,稍為水幾句。

今天舉辦的AKB大運動會,
由NGT的Team NIII獲得優勝。

繼去屆的Team 8後,
再次由「新」Team 取勝,
雖然多少有點幸運成份(十二碼嘛)
但足證那句老話 ── 年輕就是力量!!!

嘛…雖然平均年齡究竟是那隊最年輕我並不清楚!^^

去年優勝獎品是全員去旅行和……
好像是每人一首SOLO…吧!?
我忘記了,如果沒記錯,
那營運即是走數了嗎?^^

今年的優勝好像是可以拍CM和去吃燒肉,
這都不錯嘛!

今年都有不少惹笑插曲。


例如HKT因交通關係遲大到,
中途拖著喼入場、小櫻的進擊等等……

我有兩位朋友入場觀看,
我想他們都看得挺高興吧!?

而今年的墊低Team則是……


NMB的Team  M!

懲罰同樣是執拾垃圾呢!

這運動會應該每年都會玩下去,
最少到2020東京奧運那年吧!XD

有機會的話,
我想去一次現場看看呢…
2020年之前!ww

以上です!!!

8 則留言:

  1. PK決勝負,真係有幾咁殘酷,不過算啦!(>_>)
    SKE又挑戰不成,唯有再等下一屆。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無計,PK就是這樣!
      SKE運動能力是有的,不過在48系中並非最高吧!^^

      刪除
  2. Team 8的失誤其實令到好一段時間唔好睇...
    話說HKT代言monrail,豈不有点...XD

    回覆刪除
    回覆
    1. 我無睇,所以唔知TEAM8發生乜事!XD

      刪除
  3. 今年HKT遲到的原因認真唔講得笑,指原在TWITTER話係搭嗰架飛機比雷劈到;終於到東京勒,點知往崎玉的路上又大塞車,結果遲到唔在講,仲要分批入場,結果計總分時,就只有HKT唔係段team計,而係成隊計。

    回覆刪除
    回覆
    1. 無計啦,個天真係要阻,HKT想唔遲都唔得!XD

      刪除